28 Mayıs 2011 Cumartesi

Sınavlar... Pofff -_-




Sınavlarım var ve ben mal gibi gitmiş, bloguma yazıyorum... Mallıkta son nokta.


Annem odayı basar masar. Koykuyoyum. Sınavlarım olduğu zaman pek de izin vermiyor pc başında oturmaya. Gerçi hiç izin vermiyor yalan söylemeyeyim şimdi. Bir yandan önümde kimya notları, kitapları, defterleri, testleri vs. her bir b*k açık ama benim gözüm ekrandaki yazıyı doğru mu yazdığımda... Her neyse!

Matematik fobisi, kimya hobisi olan bir şizofrenik ergenim ben arkadaş. Mat'tan şöle 50-60lar gelir ama kimyadan 80ler gırla! Nasıl iş anlamadım?

Ha bana matematikten bir de özel hoca geliyor ama yinede başaramıyoruz! Kafam kaldırmıyor demek ki, hocaya money yedirmenin ne alemi var? İstemiyorum zaten soğdum matematikten. Benim tek aşkım KİMYA <3 Öl, bit, geber.

Bizim sınıftakiler zaten bunu nasıl başardığımı anlamaya çalışıyorlar. Mağlum, 9.sınıfız. Kimyada tek iyi benim diğerlerini sorarsanız 10-20 notları. Kursa gitsem de hoca hep test dağıtıyor oysa sınavda test sorduğu bile yok! Anlattığı da yok... Kısacası berbat bir hoca ama onun dersinde de başarmak... Ayrı bir gurur ayrı bir hava :D

Öhmm.. Bahsedeceğim daha çok şey var ama annem uyandığı için şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder